SPF na pld-linux.org (było: libgadu.spec)

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 5 Kwi 2010, 13:54:49 CEST

On Mon, 05 Apr 2010, Tomasz Pala wrote:

> Nie mówiłbym, że 'zepsuty', ale zwyczajnie niedostosowany do
> dzisiejszego świata (standardu _de facto_ chyba).

Tak, tak, macie rację, zbyt szybko wyjechałem z tym "zepsuty".

> Myślisz, że każdy ma wpływ na ACL-e swojej poczty? W sumie całkiem
> możliwe, że każdy tutaj...

Pomyślałem zdanie które chcę napisać, po czym napisałem tylko jego
pierwszą część.

Miałem na myśli, że ja sobie poradzę, bo mogę sobie dostosować
konfigurację exima. Ale nie wszyscy w PLD to admini/mają swoje
serwery/domeny/whatever i fajnie by było nie eiliminować ludzi
uzależnionych od poczty na gmailu/onecie itp.

--
Pozdrawiam,
Paweł