SPF na pld-linux.org (by³o: libgadu.spec)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 5 Kwi 2010, 15:07:30 CEST

On Mon, Apr 05, 2010 at 15:02:54 +0200, Tomasz Pala wrote:

> Tylko wiesz co - czekaj czekaj. Czemu uwa¿asz SPF za z³y pomys³, to
> czemu sam masz konto na serwerze, który je weryfikuje!?

To wycofujê - kogo¶ innego mia³em na my¶li.

Podtrzymujê ca³± resztê - dopóki kto¶ mnie nie zmusi do stosowania
innych zabezpieczeñ (tak mnie jak i du¿ej czê¶ci ¶wiata), to ich po
prostu nie zrobiê, bo s± ciekawsze rzeczy do robienia ni¿ naprawianie
¶wiata. W praktyce klienci nie widz± ¿adnej z wymienionych wad SPF.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl