SPF na pld-linux.org (było: libgadu.spec)

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 5 Kwi 2010, 17:23:07 CEST

On Mon, 5 Apr 2010 16:37:43 +0200, Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com>
wrote:
> To akurat nie ja mam problemy z wyobraźnią. A że się nie lubię
> powtarzać,

http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg16431.html

Albo mam niedorozwój wśródświąteczny albo niespecjalnie rozumiem o co
Ci chodzi... to że coś tam nie działa OOTB to chyba normalka, ale że
nie działa coś co powinno być skonfigurowane to raczej normalka nie
jest? A szczególnie forwarder (bo tu nie ma że "se zainstaluje i se
zadziała")...

Do niedawna działał mi cały system poczty (z forwarderami
uwzględniającymi SPF włącznie) oparty na Ra (wiesz... Exim 3.x,
PostgreSQL 7 i takie tam) a uwierz mi że zmiana na coś innego nie
została spowodowana jakimikolwiek błędami w działaniu systemu, tylko
zmianą profilu działalności firmy.

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!