quanta.spec

Andrzej Augustyński august84 w autocom.pl
Sob, 24 Kwi 2010, 12:18:35 CEST

W dniu 23.04.2010 21:51, Bartosz Świątek pisze:

> Hmm, jestem raczej pewny, że się budowało gdy podbijałem - jako system
> referencyjny używam zawsze Titanium+ready+test. Być może, że po
> jakichś updatach w Th przestało się tam budować lub nigdy się tam nie
> budowało (po moim updacie).
>
> Mimo to, dzięki za patcha, postaram się (jeśli mnie nikt nie
> wyprzedzi) zamieścić go w niedzielę wieczorem. Obecnie nie mam na to
> czasu.

Chodziło mi o to że zmieniła się nazwa katalogu w tarbalu z quanta na
quanta-svnrev, zawartość się buduję po załataniu speca.

> Tak poza tym, podoba mi się Twoja "dobra robota" jeśli chodzi o paczki
> okołokdeowe. Może miałbyś ochotę trochę w tej materii pomóc i zostać
> developerem PLD? Co innego też byś mógł robić :P
>
> Ode mnie +1, jeśli masz ochotę.

Mam ochotę - podbicie jakiegoś speca od czas do czasu gwarantowane.
Szkoda jojczeć na listach o nakładanie paczy i dublować czyjąś robotę
(kde4-kdevelop-plugin-php.spec:1.0.0rc1->rc2 dalej wisi na liście).
Doczytam dokumentację, a grono deweloperów uradzi co trzeba.
+1 ode mnie ;D

Pozdrawiam

--
Andrzej Augustyński