packages: db5.0/db5.0.spec (NEW) - Oracle bdb 5.0.21 (based on db4.8.spec)

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Sob, 24 Kwi 2010, 17:51:40 CEST

On Saturday 24 of April 2010, Jan Rękorajski wrote:

> Dlaczego wobec tego nie przejdziemy na rpm 5.1/5.2?

Nie jest gotowy oraz było parę jaj z nimi (inaczej się zachowywały, parę
błędów powinno nadal wisieć na rpm5.org - wg jbj to nie błędy).

Może w 5.2 jest lepiej. Nie wiem.