audacious2

Kacper Kornet kornet w gatekeeper.camk.edu.pl
Wto, 27 Kwi 2010, 19:02:20 CEST

On Tue, Apr 27, 2010 at 06:43:14PM +0200, Grzesiek Pycia wrote:

> Tak czy inaczej, możliwość zapisywania i odczytywania playlisty to chyba
> ważna rzecz w takim sofcie :).

No osobiście nie mam tego pluginu zainstalowanego, bo nie potrzebuję.

> Wiec przynajmniej jako S to powinno być moim zdaniem, a najlepiej w
> ogóle w paczce głównej.

W paczce głównej być nie może, bo jest budowane z innego speca. Można
dać conajwyżej dać Suggests lub Requires. Jak już coś ma być, to bym
głosował za tym pierwszym.

--
  Kacper