REQ dla vim-syntax-spec

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Śro, 28 Kwi 2010, 15:36:33 CEST

On Wed, 28 Apr 2010, Jacek Konieczny wrote:

> No i co? VIM się nie odpali bez buildera, gdy te bindingi są
> zdefiniowane?

Na ile rozumiem, zasady w PLD są takie, że zależności mają
gwarantować działanie pełnej funkcjonalności pakietu. Mylę się?

W dodatku uważam, że ta zależność nie jest specjalnie "ciężka", bo
vim-syntax-spec używa się raczej w systemach w których używa się
również pełnego zestawu narzędzi do budowania.

> Po co? Wystarczy wywalić 'Requires'.

Ja swoje zdanie przedstawiłem, jeżeli uważasz, że powinno być
inaczej, to zmień tę zależność. Nie będę protestował.

--
Pozdrawiam,
Paweł