Co by tu zmienic w PLD...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Sie 2010, 09:47:28 CEST

On Thu, Aug 05, 2010 at 09:32:18 +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> Nie dalej jak za pół roku spotkasz się drugi: GTK+2 vs. GTK+3.

No widzę, taki gnome-panel wymaga libgtk-x11-2.0.so.0 bezpośrednio oraz
przez libgweather. Ale myślę, że trzeba to będzie przeboleć, żeby się
pozbyć gtk+2...

BTW jeśli ktokolwiek ma problem z apache-mod_php polegający na tym, że
po service reload (np. po rotacji logów) PHP przestaje odpowiadać, to
wczoraj - naprawiając sobie segfaultujące wv, zaktualizowałem
libxml2-2.7.6-5.x86_64.rpm i oba problemy się rozwiązały... Mogę tylko
podejrzewać cyrki ze zlib (w rel. 6 była łata), a tu akurat też mam:

zlib-1.2.3.3-4.x86_64
zlib-1.2.5-1.x86_64

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>