Co by tu zmienic w PLD...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 5 Sie 2010, 11:40:14 CEST

On Wed, Jul 28, 2010 at 21:57:04 +0200, Marcin Krol wrote:

> w formie o jakiej piszesz. Dla mnie jednak to rozwiązanie ma pewną wadę:
> będzie to część repo, nie kompletna dystrybucja. Mogę się "cofnąć"
> jeżeli jest taka potrzeba, ale nie mogę tego używać niezależnie od
> głównej gałęzi dystrybucji.

Ale 'kompletnych dystrybucji' to jest na pęczki. PLD miało największe
'wzięcie' za czasów ciągłego developmentu Ra, bez żadnego gotowego
wydania (ani instalatora). Jeśli chcesz tworzyć kolejne wydania, to
powielisz tylko wady innych dystrybucji (starocie lub niestabilne) i
dodasz garść swoich (ze względu na małe moce przerobowe).

A o stopniu skomplikowania pomysłu świadczy długość jego opisu. Jeśli
byłoby proste w realizacji, to opis były w kilku zdaniach...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>