[TH-test] System tray po update kde4 4.5.0

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 5 Sie 2010, 15:05:08 CEST

W dniu 5 sierpnia 2010 14:27 użytkownik Witold Firlej
<pld.lists w grizz.pl> napisał:

> Też to zauważyłem. Potrafi przymulić.

Przetestujcie proszę:

kde4-kdebase-workspace-4.5.0-7

jak trafi na ftp. Poprzednia wersja kde4-kdebase-workspace-4.5.0-6 się
nie zbudowała i miała też pewne błędy wynikające z mojego myślenia.