[TH-test] System tray po update kde4 4.5.0

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Pią, 6 Sie 2010, 10:12:02 CEST

On 05.08.2010 23:17, Bartosz Świątek wrote:

> Ja podejrzewałem właśnie komunikację z dbusem... polkit itp. stąd
> miałem nadzieję, że rel 3 w kdelibs i rel 7 w kdebase-workspace
> poprawią tego traya bo tam właśnie przeszedłem na nowego polkita-qt-1,
> który zastępuje polkit-qt 0.9.

Hmm dziiiwy:
zawada    5089  0.1  0.7  77580 14636 ?        S    10:04   0:00
/usr/bin/kwalletmanager
$ kill 5089

i brakujące ikonki w tym upragniony klipper wskoczyły.
Natomiast chcąc uruchomić kwalletmanagera dostaję:

$ kwalletmanager
Connecting to deprecated signal
QDBusConnectionInterface::serviceOwnerChanged(QString,QString,QString)
$
Może przy starcie "zawiesza" przyjmowanie sygnałów przez tray'a?

--
Andrzej Zawadzki