cups-driver-splix.spec

Adam Sobieraj adam.sobieraj w neutrino.home.pl
Sob, 14 Sie 2010, 13:31:05 CEST

Witam

 Dokladnie chodzi o sterownik dla drukarek samsung( w mojim przypadku
CLP-300) domyslnie skompilowany jest z opcja DISABLE_JBIG=1(co ponoc
omija jakies prawo patentowe...), ale uniemozliwia dzialanie dla
niektorych drukarek w tym mojej.
 Zmiana na DISABLE_JBIG=0 poprawia sytuacje, co prawda trzeba wgrac
jeszcze pliki CMS z pliku http://splix.ap2c.org/samsung_cms.tar.bz2 do
katalogu „/usr/share/cups/model/samsung/cms/” aby wszystko bylo jak
trzeba.

Pozdrawiam
Adam Sobieraj

Ps. Przepraszam za brak polskich liter, jestem po padzie dysku i jak to
na MacBook-u domyslnie brak jest polskich literek :D.