[th] zepsuty iceweasel-3.6.8-1.i686

Łukasz Krupa luk w sidzina.pl
Sob, 14 Sie 2010, 23:37:34 CEST

On 13.08.2010 18:43, Paweł Sikora wrote:

> zainstalujcie sobie pakiet cgdb i iceweasel-debuginfo, nastepnie:
> cgdb /usr/lib64/iceweasel/iceweasel i "r".
> jak sie wywroci, to "bt" i dopiero mozna sie zastanawiac ;)

Proszę:
https://bugs.launchpad.net/pld-linux/+bug/617997

wywala mi się na 2 maszynach i686 (na x86_64 działa) i na obu pomaga
zainstalowanie xulruner-libs z własnoręcznie zbudowanego speca

Ja już nie mam za bardzo pomysłów ale jak ktoś ma jakiś pomysł albo
potrzebny jeszcze jakiś log to chętnie dorzucę

Łukasz