kde-4.5.0 - ciag dalszy traya...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 18 Sie 2010, 00:09:10 CEST

W dniu 17 sierpnia 2010 23:08 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia wtorek, 17 sierpnia 2010, Andrzej Zawadzki napisał:
> [...]
>
> Potwierdzam. Jedyny problem, że w taki sposób nie uzyska się tam... ikonki
> kwalleta ;-) Czekam na 4.5.1, może tam to poprawią.

Nie poprawią, bo nie mają czego. Nie ma takiego buga w ich bugzilli a
poza tym w innych dystrybucjach to działa jak na załączonym obrazku.

Także to jest jakiś błąd u nas. Nie mam pojęcia co. Zarówno na Th jak
i Ti błąd istnieje, a do tego jeszcze "haczy" przy efektach.