kde-4.5.0 - ciag dalszy traya...

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Śro, 18 Sie 2010, 09:36:29 CEST

2010/8/18 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:

> Ty masz wylaczone efekty - byc moze to jest jakos powiazane, nie wiem.
> Natomiast ja nie probowalem na czystym ~/.kde, bo slyszalem ze to nic
> nie daje, ale z drugiej strony moze warto sprobowac, albo wylaczyc
> efekty i sie przelogowac.

Nic nie daje. Ani wyłączenie efektów, anie nowy użytkownik z
wyłączonymi efektami.

> Aha, a czy te ikonki w trayu zachowuja sie "normalnie"? Np. jak ja
> ubije klippera to pokazuje mi sie nagle kmix i kbluetooth, ale jak
> klikne na kmiksa lpm to mi wyskakuje cale wielkie okienko kmiksa -
> kiedys tylko maly suwaczek do regulacji glosnosci. Klikam na
> kbluetooth to mi jego menu wyskakuje w lewym gornym rogu ekranu miast
> zaraz nad ikonka jak wczesniej.

Chyba normalnie. TZn kmix tak jak opisywałeś, ale to chyba zmiana w
związku z większa ilością suwaczków (głośność per aplikacja). Ruch
rolką na ikonce zmienia głośność (a i ikonka ma mały znacznik
poziomu).

Jedno co jeszcze nie działa - globalny skrót klawiszowy do klippera.

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.