kde-4.5.0 - ciag dalszy traya...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 18 Sie 2010, 14:36:04 CEST

Dnia 17-08-2010 o 23:01:44 Andrzej Zawadzki <zawadaa w gmail.com> napisał(a):

> Mi się _wszystkie_ ikonki pojawiają w momencie gdy:
> - "zmuszam" system do otwarcia kwaletta
> - zamykam kwaletta
> Ikonki się ujawniają - 100% powtarzalne :-)

z kwalletem nie probowalem, ale przy otwarciu dialogu konfiguracyjnego
ktorrent w tray pojawil sie kmix. mimo to ikona ktorrent nie chciala
sie pojawic tak czy siak. z kwalletem sprawdze dzisiaj.
z drugiej strony np. ikona psi, czy kmaila dziala jak dawniej,
wiec problem jest jakis bardziej specyficzny.