packages (Titanium): kernel-desktop/kernel-desktop.spec - Reverted patches ...

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 18 Sie 2010, 17:02:54 CEST

Dnia środa, 18 sierpnia 2010, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> Yyy, w Th nie ma kernel-desktop, wiec o co sie bulwersujesz? Nie
> chcesz, nie uzywaj.

To nie jest dobry argument. Być w TH nie ma, ale można używać (jak ja). I ja
chcę używać, bo akurat mi pasuje. Więc używam. Co nie znaczy, że kupuję
bezkrytycznie twoje argumenty. Ale zawsze mogę sobie paczkę trochę poprawić
po swojemu, więc nie robię tragedii ;-)