kde-4.5.0 - ciag dalszy traya...

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 19 Sie 2010, 21:49:31 CEST

Dnia Wednesday 18 of August 2010, Bartosz Świątek napisał:
> Nie poprawiÄ…, bo nie majÄ… czego. Nie ma takiego buga w ich bugzilli a
> poza tym w innych dystrybucjach to działa jak na załączonym obrazku.
>
> Także to jest jakiś błąd u nas. Nie mam pojęcia co. Zarówno na Th jak
> i Ti błąd istnieje, a do tego jeszcze "haczy" przy efektach.

CoÅ› tam poprawiÄ… - np. taki kwiatek:

Co prawda u mnie w ogóle nie widać ikonki klippera a jak już po waszej
podpowiedzi wyłączyłem efekty i ikonka się pojawiła to okazało się, że nie
mogę ustawić w tym miejscu skrótu - jest wyszarzony:) To jeszcze nic, jak
próbowałem ustawić skrót w konfiguracji klippera to napisał mi, że koliduje on
z globalnym skrótem chociaż to jest niby to samo! :)

Nie rozumiem jak mogli wypuścić tak zjebaną wersję - dobrze, że nie
zainstalowałem tego na lapku którego używam do pracy.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl