Walnięty kernel na FTP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Sob, 21 Sie 2010, 13:06:12 CEST

On Sat, Aug 21, 2010 at 12:42:52PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Nie zaobserwowałem na desktopie.
64bit czy 32bit?
Paczka "kernel" czy "kernel-desktop"?

> To samo dotyczy konsoli i gpma?
Tak, jak napisałem wyżej, na czystej konsoli (środowisko graficzne nie
uruchomione, moduł evdev zblacklistowany, świeża odpałka w runlevel 3)
testowałem na samej klawiaturze (bez myszy, zatem i bez gpma) i ta
"przysypiała" (np. trzeba było kilku-, kilkudziesięciokrotnie wcisnąć
dowolny klawisz żeby jakikolwiek znak pojawił się na konsoli).

> Coś w logach/dmesgu ?
Nic poza standardowymi pierdołami. Żadnych błędów.

> Poprzedniej czyli 2.6.33.3-1 ?
Teraz siedzę przy maszynie, na której poprzednio była zainstalowana
wersja 2.6.34.1-3 (i jest teraz po --downgrade). Na drugiej maszynie
były prawdopodobnie paczki sprzed ostatniej aktualizacji FTP (upgrade
był robiony jakiś tydzień temu). Nie mam do niej teraz dostępu, więc
nie mogę sprawdzić.

> Są. W osobnym katalogu PLD-data.
Nie widzę tego katalogu w drzewku 64bit. Mogę prosić o dokładne namiary?
Moja klasa adresowa jest kierowana na ftp.agmk

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn