Walnięty kernel na FTP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Nie, 22 Sie 2010, 17:36:08 CEST

On Sun, Aug 22, 2010 at 07:55:30AM +0200, Łukasz Krupa wrote:
> Nie mam żadnych problemów na 64bit (intel) jak i 32bit (intel i nforce2)
> Paczka kernel-2.6.34.4-1
OK, zrobiłem eksperyment. Na nowym dysku zainstalowałem base system z
CRI (Th, 32bit) na kernelu 2.6.28. Doinstalowałem tylko vima i
lvm2-initrd. Po aktualizacji kernela do wersji 2.6.34.4-1 ponownie zaczęły
się problemy. Aktualizacja do 2.6.34.5-1 nic nie zmieniła.
Zauktualizowałem też kernel na netbooku (MSI Wind U100+) i tam na obu
kernelach jest wszystko OK.
Wskazuje to na jakieś problemy z obsługą sprzętu, lecz jest o tyle
dziwne, że takie same objawy mam na dwóch róznych maszynach, z różnymi
chipsetami (jeden to nVidia MCP55, drugi jakiś Intel pod Xeonem)
i urządzeniami wejściowymi.
No nic. Jak doprowadzę swoje maszyny do stanu używalności, to jeszcze
poszperam na necie.

Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Beorn

--