Start KDE 4.5.1 - czy coś trzeba specjalnego?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 29 Sie 2010, 16:46:14 CEST

Dnia niedziela, 29 sierpnia 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> Tym razem u mnie występował ten sam problem. Upgrade do Mesa.spec:DEVEL i
> problem zniknął.
>
> Dobrze by było namierzyć łatkę na to i wrzucić do naszej mesy
> "stabilnej".

A jak tray systemowy? Nie ma już problemu z ikonkami jak w 4.5.0? Jeśli nie,
to przebudowanie Mesy nie stanowi dla mnie problemu. Ale nie mogę sobie
pozwolić na niespodzianki typu ten tray.