thunderbird/icedove

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Nie, 29 Sie 2010, 17:01:12 CEST

> Co ciekawe - zainstalowane z Ti tak samo nie działa na Th (Hawk twierdzi,
> że w Ti to działa), więc to coś z bibliotekami raczej...

Ano twierdzę :-) http://hawk.furud.net/files/icedove_3_1_2.jpg

Mi też nie działało, choć glen twierdził że działa mu na Th.
Uruchomienie ręcznie natychmiast wracało do shella. Zero błędów.
Migrator ustawień się uruchamiał jedynie poprawnie, a uruchomienie
zarządzania profilami powodowało segfault.

Przebudowanie nss i sqlite3 z HEAD rozwiązało problem, choć do końca nie
mogę powiedzieć, że to akurat te dwie biblioteki były winne (w tym
czasie to Ti pojechała masa różnych pakietów w wersjach z HEAD).

Chyba, że to gcc/glibc. W Ti są starsze niż w Th.

M.