Start KDE 4.5.1 - czy coś trzeba specjalnego?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 30 Sie 2010, 11:46:10 CEST

On Sun, Aug 29, 2010 at 08:42:58PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Spróbuję. Ale jeśli z trayem będzie problem, to wracam do 4.4.5. Swoją drogą
> to jest ciekawe, że na 32bit jest problem, a na 64bit jest OK.
Na 64bit nie jest OK. Mam Th na 64bit i tray wyświetla tylko ikonę
kalarm oraz kmail (jak przyjdzie nowa poczta). Uruchomienie kwallet
powoduje "eksplozję" ikon w trayu - pojawia się ich całkiem sporo,
łącznie z Amarokiem, który jest odpalony przez cały czas w tle.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn