Re: Start KDE 4.5.1 - czy coś trzeba specjalnego?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 30 Sie 2010, 22:17:02 CEST

W dniu 30 sierpnia 2010 22:13 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia poniedziałek, 30 sierpnia 2010, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Dzięki za info. Teraz przynajmniej rozumiem, skąd ten język. Czyżby wracały
> czasy, gdy w dystrybucji mieliśmy oprócz zbiorczego pakietu lokalizacyjnego
> osobne pakiety dla każdego programu? Ech...

No dokładnie tak. Z tego co czytałem to w niektórych dystrybucjach
naprawdę rozdzielają tłumaczenia specjalnie z powodu kde 4.5.
Paranoja.