Start KDE 4.5.1 - czy coś trzeba specjalnego?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 31 Sie 2010, 08:38:02 CEST

Dnia wtorek, 31 sierpnia 2010, Adam Skuciński napisał:
[...]
> Chociaż dla pewności dla pewności odpaliłem us siebie i amaroka, i
> kwalletmanager - obie ikonki pojawiły się w trayu, żadna z
> wświetlanych wcześniej nie zniknęła.
> Chociaż rozumiem, że to nijak nie zmienia Twojego problemu...

Ano... Może to problem w plikach konfiguracyjnych? Fakt, że jednym działa a
innym nie sugeruje, że tutaj może być pies pogrzebany. Spróbuję później
odpalić na czystym koncie i sprawdzić, jak się tam będzie zachowywać.