Start KDE 4.5.1 - czy coś trzeba specjalnego?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 31 Sie 2010, 09:45:33 CEST

Dnia wtorek, 31 sierpnia 2010, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz napisał:
[...]
> Na czystym koncie jest popsute: wszystkie już wspomniane objawy
> niedziałającego traya odżywającego po włączeniu i wyłączeniu
> kwalletmanagera, oraz - tego na liście chyba jeszcze nie raportowano -
> brak domyślnego panelu, tego na dole ekranu, z K Menu, trayem i tak
> dalej. W ogóle nie jest tworzony, nie dochodzi nawet do uruchomienia
> skryptu /usr/share/apps/plasma/layout-
> templates/org.kde.plasma-desktop.defaultPanel/contents/layout.js który
> tworzy ten panel na czystym profilu. ~/tmp/xerr-* zawiera błędy związane
> [...]

No właśnie, nie działa. Sprawdziłem, mam to samo :-(

Co do panelu - po pierwszym odpaleniu rzeczywiście, miałem pusty desktop z
dwiema ikonkami, bez żadnego panelu. Ale jak dodałem sobie panel a na niego
dodatki (pager, menu główne KDE, tray) to przy kolejnym uruchomieniu były
one już normalnie dostępne. Rozumiem, że to o czym piszesz powyżej dotyczy
konfigurowania pierwszej sesji, że powinno być coś więcej niż jest teraz?