nut rc.shutdown - bug report

Maciej Świniarski maciej at task.gda.pl
Sun Dec 12 08:51:40 CET 2010

On Sun, 12 Dec 2010, Patryk Zawadzki wrote:

> Nie wiem, z jakiej to dziedziny nauki, ale UPS służy do ratowania
> danych, a nie do maksymalizacji uptime'u. W większości rozwiązań
> biznesowych dane są cenniejsze niż 10 minut dłużej leżąca usługa.

Przyznaje ze tu nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia, ale wszystkie
przypadki jakie znam to spooooro wiecej niz 10min.

Można też pojsc na kompromis i przed poweroff/reboot odczekac z
odmontowanymi dyskami 10min ..to powinno wystarczyc na calkowite
rozladowanie ups'a, lepsze niz poweroff od razu.

Ewentualnie przez te 10min system moglby sprawdzac czy zasilanie nie
powrocilo i ewentualnie zadecydowac o ponownym uruchomieniu systemu (da
sie?)

Moze ktos jeszcze sie wypowie? ..co by byly 3 glosy w sprawie choc :)