nut rc.shutdown - bug report

Pawel Golaszewski blues at pld-linux.org
Sun Dec 12 14:00:13 CET 2010

On Sun, 12 Dec 2010, Maciej Świniarski wrote:
> [...]

To jakieś bajki ty opowiadasz :)
Działa się w bardzo różnych realiach finansowo-serwerowych i taka jest
rzeczywistość, że dostęp do maszyn jest utrudniony, a potencjalne przerwy
ponad to co konieczne - baaardzo bolesne (kary umowne, etc, etc).

Więc trochę tolerancji poproszę.

> Można też pojsc na kompromis i przed poweroff/reboot odczekac z
> odmontowanymi dyskami 10min ..to powinno wystarczyc na calkowite
> rozladowanie ups'a, lepsze niz poweroff od razu. Ewentualnie przez te
> 10min system moglby sprawdzac czy zasilanie nie powrocilo i ewentualnie
> zadecydowac o ponownym uruchomieniu systemu (da sie?)

Moment - ale jaki jest problem przy pozostaniu już w nieskończoność przy
czekaniu na odmountowanych dyskach? Dane są bezpieczne, nic się nie stanie
z nimi, a system wystartuje.