packages: clamav-database/clamav-database.spec - 53.1235.93.2563-20101203

Pawel Golaszewski blues at pld-linux.org
Wed Dec 15 12:51:26 CET 2010

On Wed, 15 Dec 2010, Paweł Zuzelski wrote:
> No, wtedy to by miało o wiele większy sens. Tylko mam wątpliwości co do
> miejsca na DF, czy trochę nie szkoda. Może można coś zamieszać, żeby
> stare definicje się usuwały z DF? Co jak co, ale TA paczka raczej nikomu
> nie będzie potrzebna w starej wersji.

Po prostu w sources powinien być skrypt, który podczas budowania zaciąga
nowe definicje, wyciąga z nich wersję, release czy co tam potrzebuje.

Plus jakiś automat, który to codziennie będzie puszczał? Nie wiem, trochę
to absurdalnie wygląda, bo też i automatyczna ścieżka przenoszenia raz
dziennie takich paczek na ftp powinna być...