packages: clamav-database/clamav-database.spec - 53.1235.93.2563-20101203

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Dec 15 13:12:07 CET 2010

On Wed, Dec 15, 2010 at 12:51:26 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Plus jakiś automat, który to codziennie będzie puszczał? Nie wiem, trochę
> to absurdalnie wygląda, bo też i automatyczna ścieżka przenoszenia raz
> dziennie takich paczek na ftp powinna być...

Może od razu internet.spec z kopią Internetu? A przynajmniej
wikipedia.spec, google.spec i nk.spec, 'zawierający najnowsze zdjęcia
Twoich Znajomych!'

Pakiet w takiej formie jest do wywalenia - można tam co najwyżej w %post
dodać ściąganie aktualnej bazy (no bo skoro ktoś pakiet właśnie pobrał,
to może sobie pobrać świeże bazy).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>