[kde4/th] ctrl-c kmail -> ctrl-v kate == html.

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Wed Dec 15 22:25:29 CET 2010

Dnia środa, 15 grudnia 2010, Paweł Sikora napisał:
> witam,
>
> ostatnio (th-up-to-date) natknalem sie na denerwuajca rzecz.
> jesli zaznacze sobie myszka "cos" w tresci maila, to po ctrl-c, ctrl-v
> do kate dostaje:
>
> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
> "DTD/xhtml1-strict.dtd"> <body>cos</body>
>
> jesli skopiuje fragment tekstu z podlgadu zrodla maila (klawisz "v"),
> to jest ok. problemu nie takze, gdy kopiuje cos z knode -> kate.
>
> ktos moze potwierdzic / zna rozwiazanie problemu?

U mnie tak się dzieje tylko kiedy kopiuję coś z listu wyświetlanego jako
HTML. Ale u mnie to raptem kilka podfolderów, poza tym wyświetlam je w
formie "standardowej" i problemów nie ma. Co nie zmienia faktu, że przy
kopiowaniu z HTML-a kmail jest mądrzejszy od kury (chyba, że tak właśnie ma
być w celu zachowania formatowania). A może to nie kmail, a schowek?