packages: clamav-database/clamav-database.spec - 53.1235.93.2563-20101203

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Dec 15 22:58:20 CET 2010

On Wed, Dec 15, 2010 at 21:08:16 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> A zauważyłeś tutaj znak zapytania w mojej wypowiedzi?

Jest taki sam w mojej odpowiedzi;)

> No nie - ściąganie w post to kompletna bzdura, bo niczym się nie różni od
> freshclama.

Bingo.

> wiesz, nie wszyscy mają bierzący dostęp do sieci. paczki można przynieść
                             ^ż
Ja takiego na przykład nie mam;P

A poważnie - takim samym argumentem mogę podeprzeć wikipedia.spec, żeby
można było czytać offline.

> na pendrive, CD, whatever. Sam tak miałem jak się przeprowadzałem - zanim

I do czego używasz takiego antywirusa?

No dobrze, przyjmijmy, że chcesz ratować windowsa - wówczas w jakimś
momencie bytowania nagrywasz na tego pena czy
CD. I to jest dużo bardziej odpowiedni moment na pobranie aktualnej
bazy, jeśli szykujesz się do takich zastosowań.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>