kicad.spec - lokalnie zbudowany, etap instalacji siada na find_lang

Artur Frysiak wiget at pld-linux.org
Fri Dec 31 15:03:41 CET 2010

2010/12/31 Daniel Dawid Majewski <light-i at o2.pl>:
> Się uparłem odświeżyć kicad-a(takie narzędzie do projektowania układów
> elektronicznych) i już mi się skończyły pomysły - locale są na miejscu,
> a find_lang twierdzi że ich nie ma... Odpowiednie pliki załączam.
> Póki co spec zaśmiecony, ale nie jest to efekt finalny... ;)
> Jakieś pomysły ?

kicad jest jakiś inny bo umieszcza pliki *.mo w innym miejscu niż
pozostałe aplikację.
np /usr/share/locale/pl/kicad.mo zamiast
/usr/share/locale/pl/LC_MESSAGES/kicad.mo

Instalowane też są pliki *.po, które raczej nie są potrzebne do działania.

Czy ten kicad używa standardowego gettexta czy jakieś swój wynalazek?
--
Artur Frysiak