kicad.spec - lokalnie zbudowany, etap instalacji siada na find_lang

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Fri Dec 31 17:13:02 CET 2010

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 31.12.2010 16:21, od Artur Frysiak:

> Czytając źródła. Przypuszczam, że używają implementacji z wxWidgets.
>
> Proponuje abyś wrzucił do repozytorium to co udało Ci się zrobić, a
> może znajdę chwilę aby zobaczyć co i jak z locale.
Będzie trudno, z repo mogę tylko czytać... ;)
Podejrzewam, że da się przenieść locale do LC_MESSAGES, skoro w
poprzedniej wersji speca tak było.
Jeszcze powrzucam dodatkowe pliki z Source1 i podrzucę diffa na listę,
tylko raczej już w Nowym Roku, więc Szczęśliwego... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski