KDE4 4.4.0-1 z Th-test - build testowy czy jednak da się używać?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 5 Lut 2010, 17:05:01 CET

Na próbę zainstalowałem robiąc update. Niestety, mało co działa - pulpit nie
pokazuje mi ikon (nie używam pulpitu plazmy), nie startuje kmail (nie mógł
odpalić demona dbus), nie działają skróty klawiszowe. Czy to takma, póki co,
czy też trzeba wykonać jakieś czary-mary, żeby poprawnie działało?

Na razie wróciłem do 4.3.5.