KDE4 4.4.0-1 z Th-test - build testowy czy jednak da się używać?

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pią, 5 Lut 2010, 19:05:16 CET

On Friday 05 of February 2010, Łukasz Maśko wrote:
> Na próbę zainstalowałem robiąc update. Niestety, mało co działa - pulpit
> nie pokazuje mi ikon (nie używam pulpitu plazmy), nie startuje kmail (nie
> mógł odpalić demona dbus), nie działają skróty klawiszowe. Czy to takma,
> póki co, czy też trzeba wykonać jakieś czary-mary, żeby poprawnie
> działało?
>
> Na razie wróciłem do 4.3.5.

Da się używać ale parę zależności nie jest wyprostowane w efekcie czego masz
system, któremu brakuje paru pakietów.

Są też problemy z współpracą z mysql 5.1.43 (.42 jest ok).