Re: KDE4 4.4.0-1 z Th-test - build testowy czy jednak da się używać?

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Pią, 5 Lut 2010, 19:33:34 CET

2010/2/5 Daniel Mróz <beorn w alpha.pl>:

> U mnie na KDM 4.4 po wpisaniu kilku znaków hasła przestaje odpowiadać
> klawiatura. Caps-Lock, Scroll-Lock, Num-Lock martwe. Pozostaje SSH.
> W logach cisza na ten temat. Dzisiaj rano mi się zwaliło, przed wyjściem
> do roboty, więc nie miałem czasu porzeźbić. Nie wiem też czy to wina
> KDM/KDE czy nowych Xów.

Myszka też?

Jak nie to kliknij w menu kdm,a tryb konsoli - powinno to go
przeładować i juz spokojnie będzie działać. Nie wiem czego to wina,
ale mam tak od dawna :(

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.