KDE4 4.4.0-1 z Th-test - build testowy czy jednak da się używać?

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 5 Lut 2010, 20:30:50 CET

On Fri, Feb 05, 2010 at 07:56:06PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> dbus-daemon działa? Co zwraca ps ax | grep dbus ?
Teraz tego nie sprawdzę, bo jeszcze w robocie siedzę, ale na 99.99999%
działa, gdyż wcześniej pisałem aplikację gadającą przez D-Bus.
Obstawiam znowu jakiś fuckup w Xorg. Klawiatura na początku działa,
dopiero po wpisaniu kilku znaków przestaje. Na wszelki wypadek spróbuję
jeszcze wyczyścić swoje ustawienia KDE, gdyż aktualizowałem z wersji
4.3.3 i może coś się zmieniło w 4.3.4, a ominęła mnie automagiczna zmiana
konfigów. Logi w każdym bądź razie nie wspominają o żadnych problemach.
Pamiętam, że z dziwności w logach było tylko włączenie supportu dla
myszki PS/2 (mam na USB, tak jak i klawiaturę).

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn