[Th-test] Czy kombinacja soprano-2.4.0* + virtuoso-6.1.0 + KDE 4.4.0 jest używalna?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 12 Lut 2010, 10:39:30 CET

Dnia piątek, 12 lutego 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> U mnie działa ale niestety wiele osób ma problemy. Spróbuj tego co już
> zdaje się jest w th-test (w tym soprano 2.4.0.1).

Na razie po dzisiejszym update części KDE do 4.4.0-5 (to co się dzisiaj
przebudowało) kmail odpala mi się przez minutę. Ale jak już wstał to nawet
działa. Tyle, że i tak ma jakieś problemy w komunikacji z akonadi. Robię
downgrade.

> ps .używałeś kde 4.4rc w międzyczasie czy upgrade 4.3.x -> 4.4.0 final?

Nie, nie używałem.