[Th-test] Czy kombinacja soprano-2.4.0* + virtuoso-6.1.0 + KDE 4.4.0 jest używalna?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 12 Lut 2010, 20:22:51 CET

Dnia piątek, 12 lutego 2010, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
[...]
> U mnie jest 6.1.0 i działa poprawnie. Pokasuj bazy nepomuka i akonadi
> (.kde/costam/nepomuk i .local/costam/akonadi) może?

Rzeczywiście, teraz działa. Może jakiś banerek w %postinst? Inna sprawa, że
taki banerek by miał sens tylko dla tego, kto sam instaluje pakiet, zwykły
użytkownik i tak tego nie zobaczy.