Re: ftp.agmk.pld-linux.org ? ( było Re: Th: fixes needed / potrzebne poprawki)

Marcin Rybak marcin.rybak w gmail.com
Wto, 16 Lut 2010, 10:27:01 CET

 W dniu 16 lutego 2010 10:19 użytkownik Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl
> napisał:

> sie
> zastosować

> Na szybko nie widzę jak to "przerzucanie" działa dla ftp?

jedna z opcji to spiecie tego z redir'em:
http://www.linux.org/apps/AppId_865.html

druga, zastosowanie jakiegoś innego FTP BNC, fakt - ten którego przytoczyłem
działa dla http.
---
Marcin Rybak
http://marcinrybak.com