Pomysł na opiekunów paczek

Pią, 19 Lut 2010, 12:33:08 CET

Tomasz Pala wrote:

> +1
>
> Mi też nie przeszkadza bardzo jakaś dodatkowa linijka, ale
> nieobowiązkowa dwustronnie (ani do dopisania, ani do respektowania).

Jesli nie ma ona miec zadnego znaczenia, to po co w ogole spece zasmiecac?
Natomiast pomysl czekania kilka(nascie) dni na odpowiedz, bo nie wiadomo czy
"packager" jest nadal aktywny w pld, a moze ma pilna robote/wyjechal na
wakacje/wycieczke/sluzbowo etc. mi sie nie podoba.

-1 ode mnie.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl