KDE-4.4.0 - nie działa shutdown

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 22 Lut 2010, 12:00:06 CET

Dnia poniedziałek, 22 lutego 2010, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> System Settings -> Notifications -> Logout

Wybacz, ale u siebie nie widzę tutaj opcji do zmiany notyfikacji.
Powiadomienia są w sekcji "Wygląd->Powiadomienia", ale tam nie widzę niczego
o zamknięciu systemu (chyba, że chodzi o "Powiadomienia systemowe KDEe ->
Wylogowanie"). A w ustawieniach dla managera logowania ustawień notyfikacji
tez nie ma.