PLD-fork

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 23 Lut 2010, 17:26:04 CET

On Tue, Feb 23, 2010 at 04:14:32PM +0100, Daniel Dabrowski wrote:
>    Witam,
>
>    Mam nietypowa i dosc wiekowa sprawe.
>    Sadzac po tym poscie:
>    [1]http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-discuss/2004-May/013417.html
>    moze pan miec archiwum listy pld-fork z 2003 roku.
>
>    Pisze teraz mgr w której bedzie fragment o forku w PLD w maju 2003 roku.
>    Sporo wiedzy wyciagnal/em z archiwum pld-devel, ale samo budowanie
>    koalicji zdaje sie ze odbywal/o sie gl/ównie na IRCu i liscie pld-fork.
>
>    Czy mógl/bym zobaczyc te archiwa do celów naukowych?
hm...
nie kojarze juz tego "digestu" - skad go mialem.
na serwerze list archiwum nie ma (bo wtedy to bylo na szybko klikane i..
sie nie pomyslalo ;))

Mam moje archiwum z procmaila. Raczej kompletne, aczkolwiek kilku maili
zapewne brakuje. Oraz logi z irca. To generalnie moge udostepnic -
aczkolwiek jeszcze sie skontaktuje z chlopakami z pld co o tym sadza -
nie wiem na ile to mozna wszystko upubliczniac ;)

Jaki jest temat tej mgr? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator