Re: [Th-test] Co cups do mnie mówi, tudzież błąd w pakiecie.

Bart. uzi18 w o2.pl
Pią, 1 Sty 2010, 04:48:51 CET

Dnia 17 grudnia 2009 7:24 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl> napisał(a):

> U mnie przykładowo były kompatybilne i problemy nie zaistniały... Nie wiem
> skąd te teorie o niekompatybilności bo w dokumentacji do kde4 chyba słowa o
> tym nie ma.

cups 1.4.2-5 z th-test powinien byc kompatybilny przynajmniej w sensie usb z cups 1.3.x
latka ktora wrzucilem dodaje wsparcie dla hubrydy libusb+usblp i niema sensu w zasadzie
blacklistowac tego modulu

Pozdrawiam.
Bart.