wywrotka Dolphin + soprano-2.3.1-1

Krzysztof riggyk w gmail.com
Wto, 12 Sty 2010, 20:27:28 CET

Jak w temacie. Po zupgradowaniu wszystkiego, oprócz kde, qt i kernela z czym
nadal sobie nie poradziłem, pojawił się problem kiedy najeżdżam w dolphinie na
jakąś miniaturkę np. filmu czy grafiki. Po prostu dolphin się wysypywał i
wyłączał. Po odpaleniu z konsoli i odtworzeniu zachowania dostałem w terminalu
taki oto error:

"/usr/bin/dolphin(10771)" Error in thread 3043157760 : "Unsupported operation
(2)": "Invalid model"
dolphin: symbol lookup error: /usr/lib/libsoprano.so.4: undefined symbol:
_ZN9QHashData14detach_helper2EPFvPNS_4NodeEPvEPFvS1_Eii

Czyli przez soprano-2.3.1-1 coś się skopało. Zrobiłem downgrade do 2.3.0-1 i
jest ok. Ktoś miał coś podobnego?

--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470