[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 13 Sty 2010, 20:11:16 CET

On Wed, Jan 13, 2010 at 09:28:45 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Ja zawsze zaglądam co się zmieniło. Commit powinien zresztą zawierać co
> dana wersja zmienia (bugfixy, security, etc), ale... rzeczywistość jest
> taka, że przeważnie się nie chce...

Ja zaglądałem za czasów normalnych ChangeLogów. Ale teraz jest moda na
gita i do changeloga albo trafia gówno (tj. osobno każda z 200 zmian
poprawiających literówki), albo nawet wprost wpisane 'zajrzyj sobie do
gita'. Zatem pozwalam sobie ufać, że autor programu wie co robi wydając
nową wersję. Jest to zaufanie dużo bardziej uzasadnione niż to, że inny
developer (z RW) wie co robi podbijając pakiet, bo jakby nie patrzeć
jest on tylko pakowaczem.
Więc albo każdy commit musi być opisany, albo nie ma co cyrkować i nowe
wersje trzeba po prostu wrzucać.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>