[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 13 Sty 2010, 20:42:54 CET

On Wed, 13 Jan 2010, Tomasz Pala wrote:
> I na prawdę uważasz, że rozpatrywanie tego ma najmniejszy sens?

A nie uważasz, że należy wiedzieć co zmienia dana aktualizacja?

Nie rozumiem za bardzo na co się burzysz. Chyba naturalne jest zanim
pchnie się aktualizację do repo, żeby wiedzieć czy dana aplikacja jest
dobra/zła, co się w niej zmieniło, czy zmiany są kompatybilne z
poprzednimi wersjami, czy biblioteki nie wymagają przebudowania, bo soname
inny, etc., etc. To są dosyć elementarne rzeczy, a inaczej to jest ślepe
dążenie za numerkami z nadzieją, że jakoś to będzie i nic się nie
rozwali...

> Changelog może być przecież niepełny

To należy już developerów aplikacji opierdzielać.

> No to faktycznie, szkoda builderów na TAKĄ kompilację.

Plus kilka innych operacji na builderach/ftpach, plus zaciąganie przez
ludzi, etc, etc...

P.S.: nie ma to jak dobry mini-flame, aż krew lepiej krąży :D