[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 14 Sty 2010, 10:34:49 CET

On Thu, Jan 14, 2010 at 08:41:23 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> ekhm...
> Na tym punkcie w zasadzie należałoby zakończyć...

...tworzenie distro?
Bo przy podejściu 'każdy ma się usprawiedliwiać' z obecną liczbą
developerów taki będzie efekt. Większość speców w repo to nieukończone
porzucone zabytki. Osobiście miałbym ochotę automatem podbić do najnowszej wersji
i zobaczyć, czy się buduje, jakaś część by może przeszła i trafiła w
końcu na FTP.

> Moją?

Nie. Kogoś kto jej nie usprawiedliwił ani nie przeprosił. Ani nie
spuścił wody, ani nie przeprosił - dlatego piszę o zaczepce a nie
flame'ie.

> Jakby ktoś mi wrzucił update geeqie do niedziałającej wersji to bym się
> też nieźle wkurzył.

Ja bym wziął starą z repackage. Ale widocznie już przywykłem, że po
aktualizacji ma prawo się sypać.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>