Coś się stało z CVS-em?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 14 Sty 2010, 21:59:27 CET

On Thursday 14 of January 2010, Pawel Dlugosz wrote:

> Co Ty pod lodem ostatnie pół wieku przeleżałeś? :)
>
> Teraz jest ~/rpm/packages (każdy SPEC w osobnym podkatalogu)
>
> Przeszukaj listę po temacie: "INFO: cvs downtime" z 27.04.09.

Faktycznie jest nowe drzewko, ale SPECS działa i nadal z niego można budować:

blekot w inhell ~/rpm/SPECS>cvs up
cvs server: Updating .
P ImageMagick.spec
P Mesa.spec
cvs server: nothing known about Performous.spec
P amap.spec
^Ccvs [update aborted]: received interrupt signal
blekot w inhell ~/rpm/SPECS>

Jedynie inaczej się modyfikuje/dodaje rzeczy.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}